Автоматизація обліку

111

Час, коли розрахунки виконувались на папері, стрімко минає. Але також минає і час, коли компанії ведуть облік в електронних таблицях, вводячи туди цифри та виконуючи численні операції, зв’язуючи формули та таблиці. Керівники годинами або й днями чекають відповіді на свої запити інформації, нервують через те, що вона втрачає свою актуальність, стикаються з помилками у розрахунках та відмінністю даних, які надходять з різних джерел.

Для того, щоб йти у ногу з часом – максимально використовувати для потреб свого бізнесу сучасні технології – та мати “під рукою” оперативну інформацію, достатньо автоматизувати облік ключових процесів у компанії.

Автоматизуйте бізнес-процеси. Вирішуйте бізнес-задачі легко

Давайте подивимось, які сфери роботи компанії зачіпає автоматизація.

  • Управління продажем — від отримання замовлення клієнта до відображення всіх етапів взаєморозрахунків (оплата/відвантаження товарів/надання послуг) з формуванням планів, фіксуванням всіх управлінських параметрів угоди (не тільки тих, що потрібні для стандартного бухгалтерського/податкового обліку). Контроль повноти та строків виконання замовлень.
  • Управління закупками — від виявлення потреби у певних матеріалах/послугах до отримання їх у розпорядження.
  • Управління виробництвом — від специфікації/рецепту до списання матеріалів під конкретні замовлення — отримання даних по всіх виробничих процесах, залишків на складах, руху та виробітку персоналу.
  • Управління персоналом — кадровий облік, планування відпусток, розрахунок заробітної плати – ці та інші функції набагато ефективніше виконуються за допомогою програмного забезпечення.
  • Управління проектами — планування, розподіл на етапи, призначення відповідальних за виконання, контроль дотримання графіку по кожному проекту навіть на відстані від офісу. Своєчасне отримання інформації від підрозділу продажу, служби логістики, підрозділу закупівель, зі складів та з виробництва.
  • Податковий та бухгалтерський облік. Програмне забезпечення на базі 1С звільнить вашого бухгалтера від необхідності рахувати «на калькуляторі», а вас – від наслідків таких розрахунків.

І це тільки ключові напрямки функціонування компанії.

Як впроваджується автоматизація?

У першу чергу, базуючись на досвіді впровадження різномасштабних проектів, звертаємо вашу увагу на те, що, як це не дивно звучить, автоматизацію не можна зробити тільки силами ІТ/програмістів. Адже вони є ключовими саме виконавцями, проте не постановниками задачі на автоматизацію та впроваджувачами автоматизованих рішень у життя. Ці функції є компетенцією методологів – досвідчених користувачів програмного забезпечення, які аналізують бізнес-процеси, знають взаємовплив між різними даними/документами/звітами.

Саме таку методологічну функцію виконуємо ми – консультанти:

  • досліджуємо бізнес-процеси, визначаємо перелік ланок, на яких потрібно вносити та аналізувати управлінські дані в оперативному режимі, отримуємо побажання учасників процесу та управлінців, які будуть використовувати ці дані.
  • після аналітичного етапу складаємо технічне завдання на впровадження/ доопрацювання програмних продуктів.
  • за допомогою нашої ІТ-служби виконуємо доопрацювання програмного забезпечення (програмуємо). Або, якщо ви вже успішно співпрацюєте з іншими програмістами — супроводжуємо доопрацювання, тестуємо отримані результати.
  • після того, як конкретний процес буде автоматизовано, ми тестуємо його на ваших реальних даних/документах. Ваші працівники не витрачають час на тестування, а отримують вже перевірений та готовий до роботи саме в умовах вашої компанії програмний продукт.
  • ми обов’язково навчаємо/повідомляємо ваш персонал у тому форматі, який буде зручним для вас, для того, щоб адаптувати реалізовані зміни в діяльності компанії.
1112

Зателефонуйте нам за номером +380445962727, щоб дізнатись більше про автоматизацію бізнес-процесів саме у вашій компанії.